Segítség » Gyakran ismételt kérdések

Makita a Facebook-on
Gyakran ismételt kérdések
Mi az az EXTRA Garancia?
Cégünk indíttatása az volt a szolgáltatás bevezetésekor, hogy ne kerüljön a vevőnk kellemetlen helyzetbe, ha az elektromos kéziszerszáma valamilyen okból kifolyólag nem garanciális meghibásodással szervizünkbe kerül. Sajnos előfordul, hogy a felhasználói útmutatóban leírtakat az ember túl nagyvonalúan kezeli és ez a gép meghibásodásához vezet. Mi ezt megértjük, ezért az ilyen meghibásodásokat ingyenesen, vagy rendkívül kedvező áron hárítjuk el. Természetesen nem a végletekig...
 
Én még nem vettem gépet, én is regisztrálhatok?
Igen. Regisztrációjával on-line hozzáférést biztosítunk az aktuális kiskereskedelemi szóróanyagunkhoz, a letöltési adatbázisunkhoz, valamint értesítjük ha új gépet, vagy szolgáltatást vezetünk be.

Miért jó az nekem, ha regisztrálok?
Ha regisztrálja magát, mint végfelhasználó, akkor az előző pontban felsoroltakat nyújtuk, illetve tudja a gépét is regisztrálni, így jár Önnek a 3 év garancia is!

Kell email cím a regisztrációhoz?
Igen, kell.
 
Nem találom az a kereskedőt, ahol vásároltam a gépet!
Kattintson a gépregisztrációkor a "Nem találom a kereskedőt2 feliratra és úgy töltse ki az űrlapot. Kollegáink megvizsgálják, hogy a vásárlás körülményei megfelelnek-e a kiterjesztett garancia feltételeinek és ha igen, akkor jóváhagyjuk a regisztrációs kérelmet.
 
Gépemet újonnan vettem, de magánszemélytől - azt is lehet regisztrálni?
Sajnos ezekre az esetekre nem tudjuk biztosítani ezt a szolgáltatást.
 
Ellopták a gépemet - mit tegyek?
Ha regisztrált gépét tulajdonították el, úgy azt be lehet jelenteni nálunk. Lépjen be felhasználónevével és jelszavával, a regisztrált gépei közül válassza ki hogy melyiket tulajdonították el és kattintson a "bejelentem" gombra. Ott szükség lesz a rendőrségi jegyzőkönyv szkennelt változatára is. Amennyiben a szóban forgó termék központi szervizünkbe, vagy valamilyen módon a látókörünkbe kerül, úgy azonnal megtesszük a szükséges lépéseket!

Lehet Önöktől közvetlenül vásárolni?
A Makita Kft kiskereskedelmi tevékenységet nem folytat, termékeinket országos partnerhálózatunkon keresztül tudja megvásárolni. Partnereink között a felső menüsáv Segítség/Partnerkereső oldalon tud keresni.
 
Egy géppel lenne konkrét kérdésem, kihez forduljak?
Bármelyik viszonteladónk szívesen ad tájékoztatást, de hozzánk is fordulhat kérdéseivel. Kérjük töltse ki az adatlapot a Segítség/Kérdés küldése menüpont alatt.

Vállalnak termékbemutatót a telephelyünkön?
Igen, erre a feladatra két teljesen felszerelt demobusz áll rendelkezésre. Megfelelően igény esetén szívesen vállalunk helyszíni bemutatót, hogy Ön meggyőződhessen arról, hogy tényleg a Makita a legjobb választás! Kérjük lépjen kapcsolatba valamelyik viszonteladónkkal és ők majd jelzik felénk az igényét.